Évértékelő - 2010

Címkék: évforduló

2010.12.31. 20:35

Na idáig is eljutottam, évértékelőt írok. Igazából nincs még 1 éves a blog, de mégis sokkal jobb ilyenkor összegzést írni. Mégis csak lezárult egy általánosabban vett periódus.

Szóval az a tény, hogy egy számvetést írok, már önmagában nagy jelentőségű, mert azt mutatja, hogy a kezdeti bizonytalansághoz képest egészen sokáig jutottam és úgy tűnik még nincs is vége. Már készültem erre egy ideje és úgy döntöttem megérdemel ez az oldal egy kis csinosítást. Már uncsi volt a régi sablon, így - egy kis segítséggel - hozzányúltam. Nem volt egyszerű munka és valamelyest érteni kell a számítógép nyelvén, de a végeredmény itt látható. Nyilván nagyobb szakértelemmel és idővel még tutibb lehetne, de már így is egyedi és nekem az a lényeg. Remélem az olvasóknak is tetszik majd a változás, ami a következő évben biztos végig kísér.

Gondolkodtam, hogy milyen szisztéma szerint lehetne értékelni az évet és úgy döntöttem most így elsőre a legegyszerűbbet választom és kronológikus sorrendben haladok, hátha így nem felejtek ki semmit. Legközelebb majd talán másképp csinálom. Na akkor lássuk:

Január

Őszintén szólva hirtelen nem is igazán emlékszem mi volt akkoriban, de az biztos, hogy a vizsgaidőszakot nyögtem. Azzal azért voltak gondok, mert először vizsgáztam a másik szakom tárgyaiból, amik egy picit nehezebbek voltak a számomra. Az nagyon megmaradt bennem, hogy földtanból 3-szor kellett elmennem vizsgázni, hogy átengedjenek. Egy másik tárgyból meg szintén nem sikerült elsőre, de csak egyszer lehetett elmenni vizsgázni, mert a tanárúr nem hirdetett meg valami sok helyet. (A következő félévben 4-es lett.)

Február

Újra elkezdtünk suliba járni és azzal nem is volt gond. A vizsgaidőszak vége felé már hiányzott. A szerelmi életben viszont válság jött: a Kedves szalagavató-bálján kiderült, hogy részéről a régi tűz már csak enyhén parázslik, egy másik illető iránt viszont éppen kezd fellobbanni. Erről nem írnék hosszasan, mert nagy szenvedezés volt akkoriban, amit hála a jó égnek sikerült lezárni. Azt azért érdekességnek elmondom, hogy a lelki vívódásnak kellemetlen fizikai tünetei is jelentkeztek, ami felettébb furcsa volt számomra, mert még soha sem éreztem azelőtt olyat. A "pofáncsapás" miatt elfordultam kissé Szegedtől és lakhelyemet kerestem a megváltást. Elkezdtem járni kedvtelésből csoportos angol órákra, amin részt vett a későbbi kedvesem is.

Március

A szerelmi vívódás tovább folytatódott, de a hónap vége felé sikerült túl lépni a nehezén és ismét kielégítő viszonyba kerülni a volt Kedvessel. Ez az előzmény katalizátorként hatott ezen blog beindulásához, amivel már rokonszenveztem András barátom blogolása óta. A blogomról elmondhatom, hogy kifejezetten személyes, intim dolgokról nem igazán van benne szó. Ezt talán sokan hiányolják, de a szerelmi félresiklás ellenére mégsem ilyen "kiírom magamból, ami a szívemet nyomja" típusú naplónak szántam. Sokkal inkább figyelem felhívás egyes dolgokra, esetleg tanítások átadása, ill. szimpla vélemény nyilvánítás. Tudom és látom is, hogy vannak, akik jobban csinálják nálam, de bízom benne, hogy idővel javulok majd.

Április

Jól telt a Húsvét, igazából a szokásos. Megint írtam külön dalt rá és megint gitárral mentem a fehérnépekhez. Aztán a hónapban volt még választás is. Mára már mindenki tudja, hogy elsöprő többséggel a Fidesz nyert, akiket én nem különösebben komálok, de nem is tartom nagyon rosszaknak, még annak ellenére sem, hogy mostanában elkezdett csökkenni a támogatottságuk leginkább saját maguknak köszönhetően. Ebben a hónapban sikerült megírnom eddigi talán legvitatottab bejegyzésemet 2012-ről. Olykor megnézem a blogomra érkező kereső kifejezéseket és a mai napig erre a posztomra találnak rá a legtöbben. Számukra remélem kielégítő válaszokat adott még ha nem is szabad megbízniuk benne. A hónap végén pedig sikerült összejönnöm jelenlegi Kedvesemmel, akivel az olvasók szintén gyakran találkozhatnak a kommentek között, ill. egy ideje már saját blogján is.

Május

Volt gyenge falusi Majális, egyeseknek érettségi, másoknak meg megint vizsga időszak. Utóbbi egészen jól sikerült és szép kis tanulmányi ösztöndíjat szereztem. A politikában meg ekkoriban a kettős állampolgárságon vitáztunk.

Június

A futball világbajnokság borzolta a kedélyeket, állított szembe testvéreket. Én is foglakoztam vele kicsit (kevés sport esemény egyike, amely érdekel még engem is). És volt még térségi vigadalom, ami véleményem szerint felemásra sikeredett, de talán kedvezni akartak mindenkinek.

Július

A hónap nagy durranása részemről a kunfehértói kirándulás volt, ahol nem szokványos élmények értek. Piával telepakolt autó, idiótán viselkedő fiatalok és Palm Beach. (Megnyugtatásként: nem alszom rosszul ezek miatt.) Mellék esemény, hogy ebben a hónapban volt a szülinapom, ami úgy tűnik évről évre már egyre kisebb esemény, de talán nem is baj.

Augusztus

Na ez volt a legmozgalmasabb időszakom az évben. Először is helyi sztárrá (nem celeb!) nőttem ki magam. Színdarabot csináltam, annak minden kellékével saját kezűleg. Sokat bosszankodtunk miatta, de végül meghálálta magát a dolog. A másik esemény pedig, hogy elmentünk másodszorra is kirándulni, ami sokkal jobb volt, bár picit költségesebb is. Élménynek nagyszerű volt és a hasonló kezdeményezéseket tudom ajánlani mindenkinek. Utazni jó!

Szeptember

Szeptemberben semmi különös nem volt azon kívül, hogy vége lett a nyári Hawaii-nak és ismét kezdődött a suli. Némi rossz íze volt a dolognak, hogy egyesek távol kerültek tőlem.

Október

Októberben megírtam eddigi legfelháborítóbb bejegyzésemet, aminek Ásotthalmon állítólag volt visszhangja. Örömmel jelentem, hogy azóta sem ütöttem meg a bokámat és éppen ezért nem ís bántam meg, amit írtam. A benne foglaltak még mindig állnak. Ebben a hónapban kedvenc acapella együttesem szokásos koncertjén is részt vettem, ami hatalmas élmény volt nekem, még énekeltem is. A hónap nagy eseménye volt még, hogy teológiai vitát folytattam az utcán és ennek az írott blog változata felkeltette pár ember figyelmét (talán erre az írásomra vagyok a legbüszkébb). A hónap végén jártam Budapesten is, ami nálam elég nagy szó. Tetszett, főleg Besenyőék.

November

A hónap egyetlen nagy konkrét eseménye a pszichológiai napok voltak, amelyet nagyon élveztem. Valószínűleg jövőre is megyek. Az ebből készült írásom lett ezidáig a legnépszerűbb (a like-ok alapján). Ebben a hónapban jelent meg még azonban eddigi legelvontabb írásom is, amire szintén büszke vok, még ha nem is mindenki érti.

December

A legutolsó hónapban is szép írásaim jelentek meg, bár a témák is értékesek (nyugdíj, vallás, Karácsony). Nem írtam róla, de háromszor is felléptem a falumban. Ezekkel ismét tovább fényeztem a hírnevem (állandóan jönnek a pozitív visszajelzések). Időközben meg ugye a vizsga időszak is elkezdődött és eddig szép eredménnyel. És elindítottam egy új rovatot, ami igazából nem is az enyém, de nagyon ötletesnek és szellemesnek tartom. Nézzétek őket ezerrel!

És el is fogyott az év. Nem maradt azt hiszem más dolgom, mint hogy boldog új évet kívánjak mindenkinek és akinek tetszettek az eddig olvasottak, azokat szeretettel invitáljam a következő évre is. Mert bizony jövőre is folytatom, ugyan itt.

B.U.É.K.!!!


A bejegyzés trackback címe:

https://adamsmind.blog.hu/api/trackback/id/tr532551245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ann(gyalk)a · http://anngyalka.blog.hu 2010.12.31. 21:06:41

Akartam kötözködni, hogy az "egy kis segítség", az egyik az "egyesek"-ből, meg az időnkénti többesszám rám utal, de ez nem annyira feltűnő meg nem is fontos, úgyhogy nem szóltam semmit. :) Boldog búékot (:P), azaz kommentekben gazdag boldog új esztendőt kívánok! :)
U.I.: Bemondani, hogy "Mana, mana" nem egyenlő éneklés...
U.I.#2: Jövőre nem fogod azt írni, hogy: "Mellék esemény, hogy ebben a hónapban volt a szülinapom, ami úgy tűnik évről évre már egyre kisebb esemény, de talán nem is baj." És ezt vedd fenyegetésnek!

P.Gáspár 2011.01.02. 16:50:22

Boldog új évet részemről is, meg kell hogy jegyezzem, nekem mindig is tetszett amilyen tisztelettel írsz a barátnődről, ez annak a tükrében még érdekesebb, hogy problémátok volt korábban. Ügyesek vagytok, úgy gondolnám:)

Ann(gyalk)a · http://anngyalka.blog.hu 2011.01.03. 17:29:00

@P.Gáspár: Hmmm... Ez most önző lesz, de nekem jobban tetszene, ha dühös lenne rá és rosszban lennének. De nem így van... így jártam. :)

P.Gáspár 2011.01.03. 18:17:30

Várj, akkor most megkeveredtem, te egy új barátnő vagy a tavaszhoz képest? Hú de nem tudom most hogy mi hány méter:D

P.Gáspár 2011.01.03. 18:21:35

Edem, te meg korrigálnál egy picit a linken? :)

EdemLegend · http://adamsmind.blog.hu/ 2011.01.03. 18:41:39

@P.Gáspár: Ja persze, korrigálom. :)

Amúgy nem bonyolultak annyira a nőügyeim. Februárban szakítottam a régóta meglévő barátnőmmel és tavasszal lett Anna az új barátnőm. Más nő nincs a képben rajtuk kívül. :D

Ann(gyalk)a · http://anngyalka.blog.hu 2011.01.05. 12:37:42

@P.Gáspár: Haha... "a volt Kedvessel", "amin részt vett a későbbi kedvesem is.", "A hónap végén pedig sikerült összejönnöm jelenlegi Kedvesemmel," ... sztem egyértelmű volt. :P

@EdemLegend: Vagy csak jól titkolod! :P

P.Gáspár 2011.01.06. 16:19:28

@Ann(gyalk)a: Ceterum Censeo keresztnevekkel egyértelműbb lett volna :D
süti beállítások módosítása