Happy Birthday to Me!

Címkék: ünnep elmélkedés

2010.07.28. 22:07

A mai nappal egy évvel megint öregebb lettem. Immár 21 éve járom e világot. Érdekes dolog ha visszatekintek az eddigi életemre. Részben úgy érzem viszonylag gyorsan eltelt ez a 21 év, részben viszont úgy érzem már e rövid idő alatt is sokat éltem. Lehet kicsit nagyképűség, de szerintem olyan tapasztalatokra is tettem szert, amilyeneket sok ember valószínűleg elész életében se fog. Összeségében úgy érzem eddigi életem sikeres. Úgy gondolom, hogy többnyire azon az úton járok, amit kiszabtak nekem.

Ezen alkalom kapcsán a számvetésen kívül ugye még olyan dolgok is eszébe juthatnak az embernek, hogy vajon meddig húzza még itt az igát és mikor húzzák le a rolót. Nos, ez engem vajmi keveset izgat. Úgy gondolom pont annyit fogok élni, amennyi a feladataim elvégzéséhez kell. Éppen ezért nem igazán foglalkozok azzal, hogy "bio"-életet folytassak, vagy hogy ehhez hasonlóakon törjem a fejem, mert szerintem senki sem tudja meghosszabbítani az életét egy arasznyival sem, ha az nincs megengedve egy felsőbb erő által. No persze lehet befolyásolni dolgokat (pl. nem dohányzom) és a betegségekről is van egy teóriám, de a végeredmény ebben az esetben is ugyanaz.

Amúgy nem terveztem hosszú bejegyzést erre az alkalomra, mert ez a nap is csak olyan, mint egy másik. Nem tulajdonítok neki nagyon nagy jelentőséget, szóval nem fogok zsúrt sem rendezni a hétvégén miatta. Korábban se tettem soha. Minden esetre köszönöm mindenkinek, aki felköszöntött, vagy csak szimplán gondolt rám.


A bejegyzés trackback címe:

https://adamsmind.blog.hu/api/trackback/id/tr292183529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P.Gáspár 2010.07.29. 02:33:15

Boldog születésnapot Edem:)

andrewblood 2010.08.05. 14:06:28

Ne haragudj öreg! Utólag is boldog születésnapot!

www.youtube.com/watch?v=ht0Cl-qaEy8

:)
süti beállítások módosítása