Homokháti Sok-a-dalom

Címkék: zene szégyen sztorizás

2010.06.28. 23:02

Tegnap ellátogattam a már hetedik alkalommal megrendezett Homokháti Sokadalom című 10 napos rendezvényre. Ez köztudottan térségünk központjában, Mórahalmon van megrendezve minden évben és egy gazdag városhoz híven igyekeznek nagyszabású programot csinálni. Így történhetett meg, hogy meghívták fellépni Hevesi Tamást. Őt azt hiszem nem kell bemutatni, elég nagy sztár vagy mi a fene itt Magyarországon.

Nagy reményekkel mentem a koncertre, gondoltam lesz egy jó kis zenei élményem. Tulajdonképpen nem is érdekelt más, a többi program hidegen hagyott. Volt olyan ismerős, aki emiatt csodálkozott is. ("Komolyan csak a koncertre jöttetek?") Én kérek elnézést, hogy nem béna szintis one-man-band utcabált mentem hallgatni lerészegedési szándékkal. (Pláne, hogy autóval mentem.)

Késtünk kb. 10 percet, de ez nem volt gond, mert Tamáska hevesen csak egymagában pofázott a színpadon. Meg is lepődtem rajta és szemmel picit kerestem a zenekart, de nem volt sehol. Érkezésünk után még vagy 5 percig jártatta hülyeségekről a száját, majd végre belekezdett abba, amiért véleményem szerint őt hívhatták, hogy zenéljen. Nagy meglepetésemre ezt úgy tette, hogy továbbra sem volt mögötte zenekar, hanem egy előre felvett zenei alapra ráénekelt. Ez egy piszok nagy csalódás volt. Már ekkor odaveszett a zenei élmény 50%-a.

Tomika azért még fokozta: MC-nek képzelve magát mindent bevetve próbálta növelni a hangulatot. Dal előtt-után-közben állandóan tapsolásra hívta fel a figyelmet. Én már komolyan csak egy világító 'APPLAUSE' feliratot hiányoltam. Annyira erőszakos volt, hogy némelyeknek személyesen szólt, hogy tapsoljon: "Azon a részen kevés a taps! Hölgyem maga is tapsoljon! Gyerünk mindenki!" Én meg azt gondoltam magamban, hogy a 'kurva anyádat'. Mi az, hogy tapsra kényszerít?! Eddig úgy tudtam, hogy akkor tapsolunk, ha elégedettek vagyunk valaki teljesítményével és ezzel jelezve megköszönjük neki a 'mutatványt'. Újabban úgy látszik ez nem így van. Bunkó mód berobbannak a színpadra és éltetik magukat. "Kezeket fel!" azt döntsem el, hogy ki akar rabolni és fenyeget, vagy csak azt hiszi, hogy így fog jó hangulatot csinálni. Én ezt nem nevezem kultúrált művelődésnek. Ez egy paraszt dolog és Hevesi Tamástól nem ezt vártam. Eddig egy komoly zenésznek tartottam, de most már inkább csak egy szar ember.

Ezt megerősítette azzal, hogy nagyképű volt és bunkózott a közönséggel is. Ótvar szóvicceket mondott és egy kis óvodás lányt is majd hogy nem megszégyenített. Éneklés közben még az is előfordult, hogy egy nő a közönségből kamerázni kezdte és ő felszólította, hogy tegye el. Kétszer is. Meg poénkodott a jogdíjjakkal. Amikor ez megtörtént én majdnem mondtam Annámnak, hogy hagyjuk itt a faszomba, mert ez egy fos. Bocsánat, hogy ezt mondom, de ez jellemzi a legjobban. Én abszolút nem tudtam élvezni így, még a jó számok ellenére sem.

Összességében kijelenthetem, hogy Tamás ezúttal túl heves volt. És nem is kicsit. Neki pont, hogy nem volt sok a dala, mert elpofázta és játszotta az időt. Nem sok esély van rá, de azért Tamás, ha olvasod ezt, én azt ajánlom neked, hogy jócskán vegyél vissza ebből, mert pont az ellenkezőjét éred el vele! Az a néhány lerobbant részeg proli, aki a környékről eljött biztos jól mulatott rajtad, de szerintem az neked sem nagy dicsőség, hogy csak őket szórakoztattad. Nem Soltész Rezsővel kéne példálózni, hogy "de gáz, mert playback-el", hanem igazi zenekart kéne hozni és a zenére koncentrálni.

(A YouTube-ra beírtam Hevesi Tamás nevét és láss csodát csak készült videó felvétel tegnap Tomikáról:)

Azért remélem a többiek jobban adják elő magukat. Lesz még a héten Magna Cum Laude és Bon Bon koncert is. A szervezők gondolom várnak mindenkit szeretettel. Gyertek hátha jó lesz! :)


A bejegyzés trackback címe:

https://adamsmind.blog.hu/api/trackback/id/tr162117621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ann(gyalk)a · http://anngyalka.blog.hu 2010.06.29. 10:28:43

Nah hát igen: rossz viccekből és bunkózásból nem volt hiány, tapsból és éljezésből lett volna, de hát ezt egy ilyen nagy sztár nem engedheti meg magának... de hogy hangulatot sértegetésen keresztül kell emelni? Ráadásul nem is válogatva? Még a 4 éves kislányon is gúnyolódva? Nekem vannak kétségeim...

Amúgy volt "zenekar".. nem hallottad? Még be is mutatta a nagybőgőst, a dobost, meg a társait... :)

És ezt a videót tuti a dj-s gyerek csinálta, csak azt nem értem, hogy hogyan...

Vinie 2010.06.29. 10:57:32

Én arra a megfigyelésre jutottam már korábban, hogy sok "nagy sztárral" megesik az, hogy leesik vidékre egy koncertre, azt sem tudja az ország melyik részében van, és azt hiszi, ide, "ezeknek", ez is bőven elég lesz, ha kiáll egy kész zenei alapra dalolgat és alpári stílusban megnyilvánul párszor. Pesten, vagy egy nagyvárosban ezt kizárt, hogy meg merné tenni, de gondolom úgy van vele, parasztembernek ennyi is elég, aztán majd lehet mesélni a szomszédnak a tanyán, hogy "te én láttam ezt a Tamást élőben". Lehet túlzásnak hangzik, de biztos vagyok benne, hogy sokan - köztük láthatóan Hevesi Tamás is - így vannak vele. Sajnos, mert ez a saját szegénységi bizonyítványuk is egyúttal, valamint tönkreteszik azoknak a szórakozását, akik valódi zenei élmény reményében látogatnak el 1-1 ilyen rendezvényre.
Reméljük a többiek jobban odateszik magukat.

Ja, és Vera voltam, ha ez a Vinie-ből nem derülne ki :)

andrewblood 2010.06.29. 13:04:25

"Én kérek elnézést, hogy nem béna szintis one-man-band utcabált mentem hallgatni lerészegedési szándékkal."

háhá, pedig az kurvajó lehet :D:D

EdemLegend · http://adamsmind.blog.hu/ 2010.06.29. 17:29:09

@Ann(gyalk)a: Jajj bocsáss meg! Valóban bemutatta a zenekart. Csak azt nem értem, hogy akkor miért nem láttam őket??

@Vinie: Hát köszöntelek Vera a kommentelők között! :) Amúgy teljesen igazad van. Lenézte az ittenieket és csinált egy szerinte jó kis haknit. Remélem többet nem hívják...

@andrewblood: Ha ez tetszik akkor gyere el, mert biztos lesz ilyen a többi napon is. (A programban olyan van még, hogy: "Nosztalgia buli - zenél: a Koktél Duó") :P:D

Gaezz 2010.06.30. 10:24:52

Hát a naagy Hevesi Tamásnak szerintem ez csak egy munka, nem éli bele magát, nem is akar jót zenélni, csak egyszerűen kimegy a színpadra és elvárja az elismerést, a pénzét megkapta, a többi meg kit érdekel. És gyanítom sok-sok ilyen hatalmas "sztár" hasonlóan gondolja, meg hasonlóan is adná elő magát. Lehet még a pályafutásuk hajnalán csak muzsikáért csinálták, de hát jött a sok pénz, és ennyit erről. Itt megjegyezném, hogy tavaly előtt vagy mikor volt EDDA Mórahalmon talán augusztus 20-a miatt, de ők viszont tényleg zenéltek és hangulatot csináltak (bár lehet csak a szesz miatt éreztem úgy :D). Szerintem egy kezemen meg tudnám számolni a hogy hány hozzájuk hasonló van.

Gali Máté · http://hetimate.blogspot.com/ 2010.06.30. 11:41:30

Egy ideje figyelem már a munkásságod, és megtiszteltetés, hogy beraktad a blogom a linkblogok közé.
Az illendőség megkívánja, hogy én is beszúrjam a te blogodat, de sajnos nálam az a funkció nem működik már vagy 2 hónapja, így nézd el nekem ezt a tapintatlanságot! :o)

EdemLegend · http://adamsmind.blog.hu/ 2010.06.30. 12:33:53

@Gaezz: Igen gondolom, hogy nincs egyedül ezzel a hozzáállással és hogy van még pár "művész", aki hasonlóképpen járna el.
A hónap elején volt Üllésen EDDA koncert. Arról nem írtam, mert a srácok hozták a formájukat és kész. Az tényleg igazi zenei élmény volt.

@Gali Máté: Köszönöm, hogy te is linkelnéd a blogom a tiedre, kár hogy nem lehet. Nem tudom, hogy jó-e az, amit csinálok, de az már valami, ha régebbi bloggerek is figyelik. :)

Gali Máté · http://hetimate.blogspot.com/ 2010.06.30. 18:11:22

@EdemLegend: Az, hogy felfigyeltem a blogodra, még ne legyen feltétlenül igazodási pont az életedben! :-D
Sokat kell még tanulnod ifjú padavan pl.: tiszteld az idősebbeket, mozogj sokat, ne egyél zsíros ételeket stb-stb.
süti beállítások módosítása