Egyveleg

Címkék: zene ajánló film sztorizás

2010.05.18. 16:17

Már megint nem írtam legalább egy hete, de ugyanaz a helyzet mint múltkor: ki se látszok a dolgaimból. Annyi változás van, hogy ez meg van spékelve egy kis vizsga időszakkal. A kis szabadidőmben meg első sorban mást csináltam. No de ez idő alatt történt egy s más. Lássuk mi is:

 

A legjobb élményem az elmúlt napokból a XVI. Szegedi Borfesztivál meglátogatása volt. Mindig tetszik, ha valami kirakodás van a Széchenyi téren és ha ez kombinálva van valami zenei megmozdulással az külön jó. Most előre megnéztem a programot és kinéztem belőle a nekem tetszőket és már előre várom őket. Múlt hét pénteken hál' Istennek szép és jó idő volt, így minden további nélkül megnézhettem új felfedezettemet a Give me Five-ot. Ők egy szegedi acapella együttes. Pár évvel ezelőtt kaptam rá erre a műfajra a Fool Moon kapcsán, akik szintén szegedi alapításúak és még mindig a kedvenceim közé tartoznak. Nos, ez az új együttes - annak ellenére, hogy tagjai jelenleg is a szegedi egyetemen végzik zenei tanulmányaikat - még nincs olyan szinten, mint a Fool Moon, de nem rosszak. Nekem pénteken kifejezetten tetszettek a srácok. Én ugyan nem tudok énekelni, de már jó párszor megfordult a fejemben, hogy egyszer majd ha nagy leszek, csinálok egy ilyen együttest, ahol én leszek a basszus szólam. De nem olyan könnyű ez, főleg hogy hiányzik hozzá a szilárd elhatározás is. A koncertet külön feldobta, hogy egy fesztivál látogató kicsit felöntött a garatra és nagyon nagy érdeklődéssel nézte a produkciót. Valahogy így:

A koncert kapcsán még annyit meg kell említenem, hogy most szombaton is fellépnek a borfesztiválon, csak a másik színpadon. Szóval ha valakit érdekel ez a műfaj, akkor feltétlen menjen el. Szerintem megéri. (Itten vannak zenéik ==> www.givemefive.hu)

Másik nagyon fontos dolog, hogy végre megvolt első éneklős-gitározós duó próbánk Timivel. Nekem nagyon tetszett. Még persze sokszor kell próbálnunk, de hamarosan talán közönség elé állhatunk és begyűjthetjük az elismeréseket. Timi lakótársa Nelli állítólag sírva is fakadt a másik szóbában hallgatva minket. Azt mondjuk nem tudni, hogy azért-e, mert ennyire szar volt, vagy csak azért, mert meghatódott a játékunktól. :P

Voltam moziban is egyszer. Kedvezményes kuponnal mentem bibibí! :P Az ifjú Viktória királynőt néztem meg. Nem volt rossz film. Nagyon nagy alkotásnak se nevezném, de egy megnézést megért. Legalább most már tudok valamint a híres Viktóriáról. :)

Isten tudja mikor jelentkezem legközelebb, de majd igyekszem. Minden jót! Főleg az egyemistáknak és érettségizőknek!


A bejegyzés trackback címe:

https://adamsmind.blog.hu/api/trackback/id/tr82013086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása