A munka hangjai

Címkék: zene

2010.05.09. 13:51

Tudom, hogy már egy hete nem frissítettem a blogom, de az utóbbi hetem elég sűrűre sikeredett és még a következőn is lesz dolgom. Sőt, most is mással kéne foglalkoznom, de már megelégeltem a feszített tempót és úgy döntöttem hosszú hallgatás után csak írok valamit.

Meló közben gyakran hallgatok zenét - ami olykor el is vonja a figyelmem -, és találtam egy jó kis számot, ami ugyan nem mai darab, de vannak, akik ma is feldolgozzák. Nekem tetszik és jó kedvet szokott csinálni. Az külön élmény, amikor én adom elő... :) A YouTube-on és egyéb helyen kutakodva megdöbbenve tapasztaltam, hogy hány féleképpen lehet eljátszani egy számot:

"one-man-band"-es - öreg fekás:

 

nagy zenekaros - clapton-os:

 

cowboy-os - keménylegényes:

 

kiöltözős - vicces:

 

Nekem amúgy a legutóbbi tetszik a legjobban. Fogyasszátok egészséggel! :)


A bejegyzés trackback címe:

https://adamsmind.blog.hu/api/trackback/id/tr941985859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ann(gyalk)a · http://anngyalka.blog.hu 2010.05.09. 15:00:32

Nem rosszak- nem rosszak... nekem mégis az Ádámos-vicces-gitárral "zajongós" feldolgozás tetszik a legjobban! :D

Szs 2010.05.13. 16:38:36

nekem a nagyzenekaros Eric Clapton-öst tetszett leginkább, de kíváncsian várom egyszer a te versiódat hallani!
Örülök ezen blogozós kapcsolatunknak!
s miben munkálkodsz?

EdemLegend · http://adamsmind.blog.hu/ 2010.05.13. 20:41:38

@Szs: Én is nagyon örülök, hogy így tudjuk tartani a kapcsolatot és eszméket cserélhetünk!
Nekem most kezdődik majd a vizsga időszak és már most is voltak dolgozataim meg beadandóim. Ezekkel bíbelődök mostanság.
süti beállítások módosítása