A keddi nap (április 27.) kicsit más volt mint a többi hétköznapom. Dékáni szünet volt a BTK-n, ami már alapjában véve királyság. Viszont ugye nem véletlen volt szünet, mivel helyette sportnapot szerveztek a bölcsészeknek a Hattyas soron Szevasz Tavasz néven. Idén elmentem rá és tulajdonképpen nem bántam meg, mert elég jól éreztem magam.

 

Nem indítottam jól, mert - már megint - későn keltem és eléggé kellett kapkodnom már csak azért is, mert este nem pakoltam össze semmit se a következő napra. Lusta vagyok mint a disznó, nincs mit tenni... Nem könnyítette a helyzetet, hogy reggelről lévén szó még csak akkor éledeztem. Mindenki volt már ébredő magyar. :) A kálvária eredménye az lett, hogy nem vittem rövid nadrágot, pedig a focihoz nem ártott volna. De nem volt időm visszafordulni, mert akkor meg lekésem a buszt. (Ilyen esetekben mindig visszaköszön, hogy "de szar neked, nem vagy szegedi".) Végül is nem volt ez olyan nagy baj, anélkül is tudtam sportolni.

Fél 9 után érkeztem meg a helyszínre és szép lassan összegyűlt a csapat. Elég sokáig rúgdostuk a labdát csak úgy, mert nem tudtuk mikor kezdik már el végre a meccseket. A gyakorlás közben kiderült, hogy ad hoc csapatunkból én védek a legjobban, szóval mit volt mit tenni beálltam a kapuba. Ahhoz képest, hogy ezelőtt nem játszottunk soha együtt és jómagam is már évek óta nem rúgtam a bőrt, nem ment rosszul. A legelső meccset 3-0-ra nyertük. Utána sajnos nálunknál jóval jobb csapatokkal kerültünk össze és hát ne szépítsük: szarrá vertek minket. Úgyhogy a végére meg is untam a játékot és a kapufát támasztva csak azt vártam, hogy mikor fújják már le végre.

A focizás jól esett, de káros következményei is lettek: a karom, a tarkóm és az arcom egy része leégett a napon, valamint másnapra kemény izomlázam lett a combomban és a faromban. Utóbbi igencsak megnehezítette a mai kelésemet. Kellemetlen volt.

A sportnapon kipróbáltunk azért még ezt-azt a focin kívül. Megpróbáltuk megmászni a kalózlétrát, pingpongoztunk, meg a srácok szumóztak is. Nagyon szerettem volna kipróbálni a lasertag-et, de azt csak délelőtt lehetett és az átkozott foci miatt nem volt rá lehetőség. Bosszantó, de ez van. Majd jövőre azzal kezdem.

Hálóőrködés közben hallgattam a hangszóróból áradó muzsikát mikor éppen nem felém volt a labda és az egyik dal eléggé megtetszett. Nem volt könnyű megtalálnom, mert nem tudtam se az előadót se a címet, de meglet. Valójában egy nagy nyálgombóc ez a szám és tudom, hogy Bandi meg fog szólni érte, hogy mi ez már. :) De nekem akkor is tetszik a dallama, ami jól tükrözi a tegnapi hangulatomat. A klipje szerintem is szar meg az egyik srác jobb lenne ha nem énekelne többé, de azért elmegy. Hallgassátok szeretettel:


A bejegyzés trackback címe:

https://adamsmind.blog.hu/api/trackback/id/tr451959415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andrewblood 2010.04.28. 16:19:58

:D Ennyire kiszámítható lennék? :D

Amúgy igen, ezért a videóért levonok 27 punk pontot.

EdemLegend · http://adamsmind.blog.hu/ 2010.04.28. 20:22:02

@andrewblood: Zene terén az vagy igen. :D De ne aggódj visszaszerzem a pontokat, mert majd egyszer a jövőben írok egy "józenevédő" posztot.

P.Gáspár 2010.04.29. 02:21:25

Edem, nem tehettél volna M2M, Soundlovers, Backstreet Boys, N'Sync, Aqua vagy épp Bubble Gum zenét, vagy akár All the small things-t a Blinktől? Emlékeim szerint ezek a fönti nótával együtt mind benne voltak a megboldogult Z+ Top 40 Zsu-val c. listaműsorában ötödikes koromban:D

andrewblood 2010.04.29. 18:01:18

@P.Gáspár: Ezek közül csak egy vállalható. Gondolom sejtjük melyik. :D Az M2M ugye nem az fos Pokémonos szar?

A Vár Fehér Asszonya 2010.04.29. 18:20:51

Na ne csináljátok!! Legjobb zene! Nagy rajongójuk voltam! Köszi, hogy betetted ezt a klipet, nagyon jó kedvem lett tőle!! :)

U.i.: TTIK-soknak ingyen sör volt ma,oda nem néztél el, mint tiszteletbeli? :D

EdemLegend · http://adamsmind.blog.hu/ 2010.04.29. 23:49:36

@P.Gáspár: Nem, nem tehettem, mert nem ezekre figyeltem fel, mivel nem játszották őket. Vagy csak nem hallottam. Néha a labdára is kellett figyelnem. :D

@A Vár Fehér Asszonya: Örülök, hogy van olyan, akinek jót tettem vele. :)
A TTK-s sportnapon nem voltam. Kedden elintéztem magam egy pár napra. Az ingyen sör meg nekem nem elég indok arra, hogy elmenjek.

Szs 2010.05.01. 11:39:24

biztosan ez a zene nem mutat egy letort hangulatot, valoszinuleg jot szorakoztal! :-)
süti beállítások módosítása