Régóta nem jelentkeztem. Sajnos nem értem rá a kedves olvasókkal foglalkozni, de bocsássák meg nekem. Most van hosszú idő óta először időm és energiám írni.

Azért történt egymást. Megtartottam első előadásomat, ami nem egész úgy zajlott le, mint szerettem volna, de így is jó volt. Akik eljöttek várják a folytatást és mindig kérdezik, hogy mikor lesz a következő. Üzenem nekik, hogy hamarosan. Mindenképp lesz folytatás. :)

Volt például húsvét. Ez többé kevésbé a szokásos volt: megint írtam szöveget, gitároztam, nevettek, tapsoltak, hazajöttem. Annyi tendenciát most már meg kell figyeljek, hogy évről évre kevesebb helyre megyek. Idén már tényleg csak a legfontosabbakon voltam.

Volt ismét Majális is. Hatalmas változás volt, hogy zenekarommal bekerültünk az ünnepi műsorba, ahol én úgy vettem észre ismét sikerünk volt. Az persze nem hiányozhatott - Murphy törvényei szerint -, hogy essen az eső. Így nyilván jóval kevesebben jöttek ki, mint ahányan eredetileg tervezték. De legalább a fedett színpadnak köszönhetően nem maradt el a koncert.

Aztán a tegnapi nap legnagyobb híre: Osama bin Laden-t megölték. Ezen néhányan meg fognak lepődni, de nekem ez nem tetszik. Nyilván nem értek egyet a terrorizmussal, de azzal sem, hogy bárkit megöljenek. Az amerikai nép ünnepel; nekem ez groteszk. A halált én nem ünneplem. Kevésbé félek tőle valószínűleg, mint az olvasók többsége, de a gyilkosság semmi esetre sem üdvözlendő. Egyébiránt "kissé" a demokratikus értékek megcsúfolásának is tartom ezt az eseményt. Ha helyesen akartak volna eljárni, akkor többé-kevésbé sértetlenül elfogják és bíróság elé állítják (lásd: Saddam Hussein). De ez nyilván szándékukban sem állt. Nem vagyok tisztában a katonai akció részleteivel és menetével, de a fejlövés ténye engem arra enged következtetni, hogy egyáltalán nem akarták, hogy túl élje a támadást. Az amerikai közvéleménynek nyilván jobban tetszett így, mint húzni halasztani az úgy is egyértelműt, a halálos ítéletet. Kivégezték már előre.

Számomra az emberélet az emberélet. Akármi legyen a számláján. Erről nyilván lehet vitázni, de ez az ügy nekem akkor is azt bizonyítja, hogy az emberiség nem ott tart, ahol szeretné hinni, hogy tart.


A bejegyzés trackback címe:

https://adamsmind.blog.hu/api/trackback/id/tr732875117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása