Keresőkifejezések

Címkék: humor

2010.08.02. 16:44

Megnéztem kollégám és jóbarátom V. András blogjának egyik bejegyzését és halálra röhögtem rajta magam. Be kell látnom, bizony tényleg "azé' beteg emberek vannak azé'". A bejegyzésen és kommenteken felbuzdulva megnéztem, hogy az én blogomat milyen kifejezésekkel szokták megtalálni. Ez lett belőle:

Az már elsőre látszik, hogy a leglátogatottabb írásom a '2012 - Ha eljő a világvége'. Sejtettem, hogy ez a téma izgatja egy bizonyos réteg fantáziáját a legjobban. Pedig amúgy nem is ezt tartom a legjobb írásomnak (már ha egyáltalán van jó köztük...).

A rákeresések alapján azért még sikeres írásnak tekinthető a 'Spurt Deutschland' is. Ez szintén egy olyan téma, ami meg egy másik réteget hoz nagy lázba. Szintén nem tartom a legjobb írásomnak, már csak azért sem, mert nem értek a focihoz. Mindössze leírtam pár gondolatomat a vb-vel kapcsolatban.

Sajnos nálam nincsenek olyan vicces keresőkifejezések, mint a kollégáimnál, de van egy-kettő, amit nem értek hogyan került ide. Például: verekedős+videok, vagy reklám+farkasokkal+Atv. Ezeken azért jót mosolygok, mint például azon is, hogy : ted+mosby+szülinapja. :)


A bejegyzés trackback címe:

https://adamsmind.blog.hu/api/trackback/id/tr152193637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andrewblood 2010.08.28. 14:02:45

Ádám! Ugye nem halt be a blog!? :(

EdemLegend · http://adamsmind.blog.hu/ 2010.08.29. 00:56:36

@andrewblood: Nem, nyugi! :) Csak elfoglalt voltam. Semmi időm nem volt írni.
süti beállítások módosítása